Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Borsec, primul brand romanesc care cucereste topul Superbrands

Tags: borsec, brand romanesc, superbrands, top

Cand vine vorba topuri, Borsesc pare sa fie in toate. Dupa ce a fost desemnat cel mai puternic brand romanesc pentru al doilea an consecutiv, "Regina apelor minerale" a reusit sa cucereasca si topul Superbrands.
Borsec se plaseaza pe primul loc in cadrul Programului Consumer Superbrands 2011-2012. Este pentru prima data cand in fruntea clasamentului se situeaza un brand romanesc cu traditie indelungata.
Alaturi de Borsesc, in topul primelor 10 branduri desemnate Superbrands in Romania pentru anul 2011-2012 se mai afla Adidas, Mercedes-Benz, Dr.Oetker, IKEA, Coca-Cola, Nike, BMW, Jack Daniel's si Orbit.
Lista brandurilor eligibile pentru statutul Superbrands a fost obtinuta in baza unei metodologii internationale ce cuprinde doua etape importante. In prima etapa, Consiliul Superbrands, alcatuit din 26 de specialisti in management, marketing, comunicare si branding, a asigurat selectia calitativa a listei de branduri, evaluand 1.260 de branduri din 48 de categorii. Criteriile luate in considerare in procesul de selectie au fost calitate, incredere si diferentiere pe piata.
In urma acestei etape calitative, 740 de branduri calificate au fost mai apoi incluse in cercetarea de piata, realizata de catre Superbrands Romania in colaborare cu Nielsen Romania la nivelul a 1.500 de consumatori romani. Cercetarea s-a finalizat in luna septembrie a acestui an.
Rezultatele finale ale cercetarii reflecta optiunile consumatorilor romani pentru cele 300 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piata din Romania.
Cele mai bine reprezentate categorii economice in lista celor 300 de branduri validate Superbrands in Romania sunt cele din segmentul FMCG - produse electronice si electrocasnice, dulciuri si ciocolata, bauturi nealcoolice, bere sau produse lactate, produse de ingrijire personala - si segmentul constructii.
Brandurile locale se mentin in preferintele consumatorilor romani, astfel incat un sfert dintre brandurile validate Superbrand sunt autohtone. Cateva dintre acestea au devenit exemple consacrate, mentinandu-se mai multi ani la rand in acest top: Arctic, BCR, Borsec, Dorna, Mobexpert, Petrom, Poiana, PRO TV, Rompetrol, Sensiblu, sau Ursus.
Alte exemple de branduri romanesti validate Superbrands anul acesta sunt: Intercontinental, eMag, Caroli, Cris-Tim, Diverta, asezandu-se in portofoliul brandurilor apreciate de romani, alaturi de branduri puternice la nivel international.
Peste 80% dintre consumatori considera ca principalele atribute ale unui Superbrand in Romania sunt: calitatea foarte buna a produselor sau serviciilor, respectul fata de clienti, raport calitate – pret, incredere si reputatie, in timp ce implicarea sociala sau simtul umorului folosit in campaniile de promovare incheie clasamentul atributelor, cu 43% din voturile publicului.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016