Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce branduri si-au pregatit reclamele pentru Super Bowl 2012
Tags: reclame, super bowl, branduri super bowl, doridos, crowdsourcing
Este recunoscut deopotriva pentru importanta sa sportiva si pentru cea publicitara. Este asteptat cu nerabdare de toti iubitorii de fotbal american, dar si de cei interesati de advertising. Pregatirile pentru Super Bowl au intrat in linie dreapta, la fel ca si reclamele ce vor rula in timpul evenimentului.
Este recunoscut deopotriva pentru importanta sa sportiva si pentru cea publicitara. Este asteptat cu nerabdare de toti iubitorii de fotbal american, dar si de cei interesati de advertising. Pregatirile pentru Super Bowl au intrat in linie dreapta, la fel ca si reclamele ce vor rula in timpul evenimentului.
3,5 catre 4 milioane de dolari. Cam atat costa nu minutul, ci o jumatate de minut de publicitate in timpul Super Bowl. Cu un asemenea pret, Super Bowl ar putea prea bine sa intre in Cartea Recordurilor pentru Cel mai scump spatiu publicitar din lume.
Pe de alta parte, daca este sa ne gandim ca evenimentul sportiv aduce in fata televizoarelor peste 100 milioane de oameni, parca incepe sa merite. De altfel, companiile chiar cred ca merita din moment ce se inghesuie an de an sa-si lanseze in premiera noile spoturi in timpul Super Bowl.
Sunt multe reclame care au devenit faimoase dupa difuzarea lor in cadrul competitiei sportive. Acesta este si un bun moment pentru a lansa campanii de crowsourcing. Este deja celebra campania celor de la Doritos, „Crash the Super Bowl”, iar anul acesta si alte companii, precum Chevrolet, isi vor prezenta creatiile publicitare bazate pe ideile publicului.
Si daca tot vorbim despre editia din acest an a Super Bowl, ce se va desfasura pe 5 februarie, sa vedem ce branduri isi pregatesc spoturile de 30 de secunde pentru marele eveniment. Business Insider a numart cam 20. Sa le vedem insa pe cele mai importante:
Budwisser – Are deja o lunga traditie in lansarea reclamelor din timpul Super Bowl. In plus, Bud Light este berea oficiala a NFL (National Foodball League). Pentru anul acesta, se pare ca a vedeta sa va fi Bud Light Platinum, o bere ce contine 6% alcool si are doar 137 calorii.
Audi – 2012 va marca cea dea cincea aparitie consecutiva a brandului in cadrul Super Bowl. Brandul este recunoscut pentru reclamele sale haiose create de agentia Bell & Parteners si, probabil, anul acesta nu va fi o exceptie.
Bridgestone – Supranumit „cauciucul oficial al Super Bowl”, brandul pregateste nu unul, ci doua reclame pentru ziua cea mare. Acestea ii vor avea in prim plan pe Troy Aikman si Deion Sanders, doua vedete ale fotbalului american.
Chevrolet – Brandul companiei General Motors a pregatit din timp o campanie de crowdsourcing, menita sa-i aduca un spot publicitar creata de public si pe gustul acestuia.
Coca-Cola – Va avea cel putin un spot difuzat in timpul competitiei. Anul trecut, compania a platit pentru doua minute de publicitate. Agentia care se ocupa de campania Super Bowl este Wieden+Kennedy.
Danone – Isi face intrarea pentru prima data in cadrul Super Bowl si a pregatit un spot de 30 de secunde care va rula in timpul uneia dintre reprizele meciului.
General Motors – Pentru editia din acest an a Super Bowl, compania a pregatit 5 spoturi publicitare, patru pentru brandul Chevrolet si unul pentru Cadillac.
Hyundai – Cele doua reclame ale companiei au fost create de Innocean, agentia de publicitate interna a Hyundai.
M&M – Daca pana acum Mars Inc obisnuia sa isi promoveze bradul Snickers in timpul Super Bowl, anul acesta, compania a optat pentru M&M. Spotul de 30 de secunde este o creatie a BBDO.
Pepsi – Pregateste un clip publicitar pentru Pepsi Max. Desi initial isi propusese sa lanseze doua reclame a cate 30 de secunde, ulterior PepsiCo a decis sa prezinte doar unul singur, insa lung de 45 secunde.
Doritos – Este aproape nelipsit din cadrul Super Bowl. Brandul, aflat sub umbrela PepsiCo, isi continua astfel campania de crowdsourcing.
Toyota – Noua Toyota Camry va fi vedeta reclamelor platite de companie pentru a fi difuzate in timpul Super Bowl. Agentia care a lucrat la ele este Saatchi & Saatchi.
Volkswagen – In 2011, compania a dat lovitura cu reclama insiprata din Razboiul Stelelor, ce are peste 45 milioane de vizualizari pe YouTube. Anul acesta, Wolkswagen a cumparat un minut de publicitate pentru a-si prezenta noul Beetle.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.