Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coca-Cola Romania a lansat prima aplicatie AR pentru promovarea brandului de angajator
Tags: coca cola, augmented reality, aplicatie destination management, recrutare manageri, facebook
In constructia si mentinerea imaginii unui brand orice aspect conteaza, de la ambalaj la calitatea produselor si de la promovare la intregul proces de vanzare. Dar aceasta imagine este cladita inclusiv pe perceptiile actualilor si viitorilor angajati, asa incat, orice demers asociat politicii de resurse uname poate fi si unul de comunicare de brand.
In constructia si mentinerea imaginii unui brand orice aspect conteaza, de la ambalaj la calitatea produselor si de la promovare la intregul proces de vanzare. Dar aceasta imagine este cladita inclusiv pe perceptiile actualilor si viitorilor angajati, asa incat, orice demers asociat politicii de resurse uname poate fi si unul de comunicare de brand.
Aplicatia este una din componentele online ale campaniei „Destination: management”, alaturi de website-ul de cariera si pagina de Facebook a companiei, si are rolul de a ilustra intr-un mod spectaculos noul program de recrutare si de a comunica valorile pe care Coca-Cola le promoveaza si pe care le cauta in randul viitorilor tineri manageri.
Astfel, pornind de la vizualul programului „Destination: management”, realizat in colaborare cu un artist digital, agentia Image PR a creat o replica tridimensionala care le permite utilizatorilor sa descopere cat de palpitant poate fi drumul catre o viitoare cariera intr-o pozitie de management.
Accesul in aplicatie se face prin intermediul unei carti de vizita speciale, care va fi distribuita la evenimentele studentesti la care Coca-Cola participa, dar si oferita ca premiu in cadrul unor concursuri care vor fi organizate pe pagina de Facebook Talente Nedescoperite incepand cu data de 4 mai.
"Campaniile derulate pentru promovarea brandului de angajator al Coca-Cola HBC sunt de fiecare data inedite si creative, iar cea lansata anul acesta nu face exceptie. Ideea aplicatiei a venit din dorinta de a crea un tool cat mai atractiv si interesant pentru tinerii studenti si absolventi care sunt targetul programului 'Destination: management'", spune Catrinel Burghelea (Account Manager, Image PR).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.