Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Dramatism de milioane. De vizualizari
Tags: televiziune, tnt, drama, belgia, clip, vizualizari youtube
Clipul video al unei cascadorii de marketing pusa la cale de postul de televiziune TNT in Belgia a creat o adevarata furtuna pe internet, devenind o amenintare pentru cea mai vizionata reclama din toate timpurile, respectiv “The Force” de la Volkswagen care are aproape 53 milioane de vizualizari pe YouTube.
Clipul video al unei cascadorii de marketing pusa la cale de postul de televiziune TNT in Belgia a creat o adevarata furtuna pe internet, devenind o amenintare pentru cea mai vizionata reclama din toate timpurile, respectiv “The Force” de la Volkswagen care are aproape 53 milioane de vizualizari pe YouTube.
Intregul concept cu priza la public i se datoreaza agentiei Duval Guillaume care a plasat in mijlocul unei piete circulate din Belgia un buton rosu si un panou cu mesajul “Apasati pentru a adauga dramatism”. Cei care s-au supus indemnului si propriei curiozitati au avut parte de o portie dubla, ba chiar tripla, de dramatism: sirene, accidente, batai condimentate cu impuscaturi si o motociclista imbracata doar in lenjerie intima.
Nebunia din strada si din vazul lumii se finalizeaza linistitor cu un mash pe care sta scris “Doza ta zilnica de drama”, alaturi de care regasim numele brandului ce se face vinovat de actiunea teatrala.
TNT este o televiziune americana creata de Ted Turner si detinuta, in prezent, de Turner Broadcasting System. TNT s-a lansat in 1988 cu difuzarea celebrei productii cinematografice "Pe aripile vantului". In 2001, televiziunea s-a repozitionat devenind un post centrat pe seriale si show-uri TV si luandu-si sloganul "We Know Drama".
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.