Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
General Motors lanseaza o noua bomba: Compania nu mai vrea reclame la Super Bowl
Tags: general motors, reclame super bowl, facebook, publicitate platita
Dupa ce a dat de inteles ca Facebook nu-i mai face cu ochiul, General Motors a mai luat o decizie surprinzatoare. Producatorul de automobile va renunta si la publicitatea din timpul Super Bowl. Aceasta veste vine la doar cateva zile dupa ce a anuntat ca nu va mai investi niciun ban in publicitatea pe Facebook, pentru care aloca in jur de 10 milioane de dolari.
Dupa ce a dat de inteles ca Facebook nu-i mai face cu ochiul, General Motors a mai luat o decizie surprinzatoare. Producatorul de automobile va renunta si la publicitatea din timpul Super Bowl. Aceasta veste vine la doar cateva zile dupa ce a anuntat ca nu va mai investi niciun ban in publicitatea pe Facebook, pentru care aloca in jur de 10 milioane de dolari.
„Stim care este audienta finalei Super Bowl, insa din cauza cresterii semnificative a pretului reclamelor de la acest eveniment pur si simplu cheltuiala nu se mai justifica”, spune managerul de marketing al GE.
La editia din acest an a Super Bowl, 30 de secunde de publicitate a costat 3.5 milioane de dolari, marcand o crestere de 59% comparativ cu anul 2001, cand un spot se vindea cu 2.2 milione de dolari. Pentru anul viitor, se estimeaza ca pretul unei reclame de 30 de secunde va fi de 3.8 milioane de dolari.
GM este a treia dintre companiile care investesc cel mai mult in reclama din timpul Super Bowl, fiind intrecuta doar de Anheuser-Busch InBev si PepsiCo. Compania a cheltuit pentru publicitatea brandurilor sale aproximativ 82 milioane de dolari in perioada 2002-2011.
Saptamana trecuta, General Motors a decis sa puna capat promovarii prin intermediul retelei de socializare a lui Zuckerberg, intrucat aceasta s-a dovedit a fi ineficienta. Compania sustine ca va continua sa foloseasca paginile de brand de pe Facebook pentru promovare, acestea fiind gratuite, insa nu va mai investi bani in publicitatea platita.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.