Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Printuri romanesti de senzatie: Nominalizarile BestAds
Tags: print, festival, best ads, printuri romanesti, reclame romanesti
Desi nu beneficiaza de istoria si experienta de pe alte meleaguri, publicitatea romaneasca nu duce lipsa de frumusete, inteligenta si creativitate. Iar printurile nominalizate la cea de-a saptea editie a festivalului BestAds vin sa confirme acest lucru.
Desi nu beneficiaza de istoria si experienta de pe alte meleaguri, publicitatea romaneasca nu duce lipsa de frumusete, inteligenta si creativitate. Iar printurile nominalizate la cea de-a saptea editie a festivalului BestAds vin sa confirme acest lucru.
Festivalul cuprinde 5 categorii: clip TV, coloana sonora, print, spot radio, campanie. Fiecare editie strange peste 11.000 de voturi si este alcatuita din doua etape.
In prima dintre ele, se propune shortlistul nominalizarilor pentru toate cele 5 categorii, singurele conditie fiind ca reclamele sa fie originale, realizate pentru piata romaneasca, si sa fi fost difuzate in premiera anul anterior. In etapa urmatoare, publicul alege din nominalizarile finale cea mai buna reclama din fiecare categorie, stabilind la final topul reclamelor romanesti din anul anterior.
Cea de-a saptea editie a BestAds a debutat asadar cu lista favoritilor pe fiecare categorie in parte. La sectiunea Print au fost selectate 15 lucrari, aparute in premiera in 2011 si realizate de catre agentii romanesti de publicitate. Iata-le!
Nume: Umbra
Brand: Asociatia de Terapie Comportamentala Aplicata
Slogan: Don’t condemn him to a life of loneliness
Campanie: Constientizeaza autismul
Agentia: Mercury360
Nume: Targa
Brand: Brigada Rutiera Bucuresti
Campanie: Daca BEI, NU CONDUCI
Slogan: Exista impresurari mai placute de a cunoaste pe cineva
Agentia: Mercury 360
Nume: Dacia Service 24/7
Brand: Dacia
Campania:
Slogan: Dacia Service. Dedicated 24/7
Agentia: Graffiti BBDO
Nume: Pompierul
Brand: DaKINO
Slogan: Oricine are timp pentru un scurtmetraj
Agentia: G2 Romania
Nume: Ah-Ha
Brand: Paduden
Slogan: -
Agentia: Tempo Advertising
Nume: Si ieri si azi
Brand: Pepsi
Campanie: Si ieri si azi
Slogan: Din vremurile cand playlist-ul se improviza in aer liber
Agentia: Graffiti BBDO
Nume: Eyeless
Brand: Politia Capitalei
Slogan: This is you while texting and driving
Agentia: Publicis
Nume: Romana de Romania
Brand: Radio Guerrilla
Campanie: Romana de Romania
Slogan: Ar fi atat de greu, gen, sa nu mai folosim gen, in discutii, gen? Ne intrebam, gen.
Agentia: Propaganda
Nume: Ghiocei
Brand: Radio Romania Muzical
Slogan: Primavara pe intelesul tuturor
Agentia: Ogilvy
Nume: Star Wars
Brand: Renault Service
Campanie: Spoilers
Slogan: No surprises on your service bill
Agentia: Publicis
Nume: Femeia de serviciu
Brand: Rienergy
Campanie: Continua sa continui
Slogan: Continua sa continui
Agentia: Propaganda
Nume: Trupul se vindeca repede. Sufletul nu
Brand: Salvati copiii
Campanie: Asculta-i sufletul
Slogan: Trupul se vindeca repede. Sufletul nu
Agentia: Oma Vision
Nume: Rochie
Brand: Scoala bonelor
Slogan: Lucrurile mari se construiesc de mic
Agentia: Three
Nume: Harta
Brand: Vespa
Slogan: -
Agentia: Three
Nume: Roses
Brand: Vibrocil
Slogan: You miss out when you can’t breath in
Agentia: Saatchi&Saatchi
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.