Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Promoter antisemit: Hitler vinde sampon turcesc
Tags: reclama, hitler, antisemit, sampon, biomen
Cand nu au suficienta forta pentru a se impune singure, brandurile comerciale pot apela la brandurile personale. In incercarea de a capta o parte din increderea si succesul lor, marcile se pot da bine pe langa o vedeta, o personalitate sau chiar un ... dictator.
Cand nu au suficienta forta pentru a se impune singure, brandurile comerciale pot apela la brandurile personale. In incercarea de a capta o parte din increderea si succesul lor, marcile se pot da bine pe langa o vedeta, o personalitate sau chiar un ... dictator.
Spotul ce il are ca protagonist pe insusi Hitler este lung de doar 12 secunde si promoveaza samponul barbatesc numit Biomen. Clipul publicitar a fost lansat saptamana trecuta si il ilustreaza pe fostul dictator gesticuland cu entuziasm si incurajandu-i pe barbati sa cumpere produsul.
„Daca nu purtati rochia unei femei, nu ar trebui nici sa-i folositi samponul. Iata un sampon adevarat pentru barbati: Biomen”, spune reclama.
Mai multe organizatii evreiesti au reactionat, solicitand companiei sa retraga de indata spotul considerat jignitor la adresa comunitatilor evreiesti de pretutindeni.
„Apelul la imagini care il prezinta pe dictatorul antisemit, responsabil de uciderea in masa a 6 milioane de evrei in timpul Holocaustului, pentru a vinde sampon este o metoda dezgustatoare si deplorabila de marketing. Videoclipul este doar un ultim exemplu de utilizare a Holocaustului pentru a vinde produse, contribuind astfel la trivializarea ororilor sale. Nu poate exista nicio justificare acceptabila in ceea ce priveste folosirea imaginilor lui Hitler, nazistilor sau a oricaror alte masini de ucis pentru a vinde produse si servicii”, spun reprezentantii unei organizatii evreiesti.
In ciuda protestelor, compania nu pare dispusa sa renunte la reclama, care a adunat zeci de mii de vizualizari si comentarii pe YouTube.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.