Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
P&G spune Multumesc, mama in noua sa campanie de Olimpiada
Tags: p&g, procter&gamble, mama, marketing, olimpiada
Procter & Gamble a lansat cea mai mare campanie "Multumesc, mama!" de pana acum, pentru a le multumi mamelor olimpicilor si ale iubitorilor de sport din intreaga lume. Campania de manifestare a recunostintei fata de mame este parte a strategiei de marketing P&G de cativa ani buni. Si totusi initiativa de anul acesta este de cea mai mare amploare, relateaza popsop.com.
Procter & Gamble a lansat cea mai mare campanie "Multumesc, mama!" de pana acum, pentru a le multumi mamelor olimpicilor si ale iubitorilor de sport din intreaga lume. Campania de manifestare a recunostintei fata de mame este parte a strategiei de marketing P&G de cativa ani buni. Si totusi initiativa de anul acesta este de cea mai mare amploare, relateaza popsop.com.
Spotul TV de 80 de secunde regizat de celebrul Alejandro González Inárritu ne prezinta mamele catorva tineri atleti din Los Angeles, Beijing, Londra si Rio de Janeiro pregatindu-i pe acestia pentru performanta. Povestea este urmatoarea: copiii cresc sub aripa mamelor pana cand devin atleti olimpici. Exista cam 20 de versiuni diferite ale reclamei produsa pentru anumite tari, inclusiv China, brazilia sau Rusia.
“Am privit cresterea copiilor ca pe un efort global”, a spus Karl Lieberman, directorul de creatie de la Wieden & Kennedy. “Am luat in calcul diferentele cu entuziasm: acelasi rezultat este obtinut rin actiuni diferite”, a continuat el.
In plus, P&G va rula si o serie de minidocumentare intitulate ‘Cresterea unui olimpic’ cae spun povesti adevarate despre mame ce sunt alaturi de copii ce-si doresc sa fie olimpici. Filmuletele vor fi disponibile online la inceputul lui mai. Aplicatiile mobile ale campaniei le vor permite fanilor sa incarce filmulete, poze sau mesaje de multumire pentru mamele lor.
In plan social, P&G sustine implicarea tinerilor si copiilor in sport, prin organizarea de evenimente educationale menite sa incurajeze mamele sa-si ghideze copiii sa faca mai mult sport.
Nevoia unei astfel de iniţiative este confirmata si de un sondaj care releva ca aproape jumatate dintre copiii din Romania (43%) nu practica activitati sportive, si numai 14% fac sport in afara orelor de educatie fizica.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.