Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Marketing agresiv: Contagion, pericol nevazut
Tags: marketing viral, marketing agresiv, guerilla marketing, contagion
Unele dintre cele mai bune idei de promovare de anul trecut au fost rezultatul de succes al strategiilor de marketing agresiv.
Unele dintre cele mai bune idei de promovare de anul trecut au fost rezultatul de succes al strategiilor de marketing agresiv.
Poate unul dintre cele mai bune exemple in acest sens il reprezinta filmul Contagion, pericol nevazut al regizorului Steven Soderbergh. Filmul care are ca subiect un virus periculos si necunoscut a fost promovat cu ajutorul unei campanii mai putin obisnuite.
Compania producatoare a angajat o echipa de specialisti in bacteriologie si imunologie pentru crearea unui billboard care sa contina penicilina si bacterii vii care sa se dezvolte si care sa altereze treptat, in conditii de mediu si temperatura controlate, titlul filmului, Contagion.
Chiar daca unii dintre cei care treceau zilnic pe langa acest billboard au fost dezgustati, ideea s-a bucurat de publicitate masiva si a reusit sa atraga atentia unui numar impresionant de oameni. In plus, campania a reusit sa castige si nenumarate premii ca urmare a principiului inedit dupa care s-a ghidat.
Reprezentantii mai multor agentii au declarat in urma acestei campanii ca este un bun exemplu de o idee nebuneasca, dar dusa la indeplinire perfect si cu rezultate de exceptie.
Cand se depasesc limitele unui anumit tipar, marketingul obisnuit se transforma in marketing viral si reuseste sa promoveze cu succes si cu o viteza uimitoare produse care poate nu ar fi atras atentia nimanui daca nu ar fi beneficiat de un marketing care sa iti atraga atentia prin cele mai neobisnuite moduri.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.